یک جادوگر

یک جادوگر (جیمون هونسو) به بیلی باتسون 15 ساله (اشر فرشته) توانایی تبدیل شدن به یک ابرقهرمان بزرگسالی (زاخاری لوی) را با استفاده از کلمه جادویی "Shazam!" می دهد. بیلی قبل از اینکه یاد بگیرد از قدرتهای خود برای خیر استفاده می کند مشهور می شود و توجه بدخواه شرور شیطان به نام دکتر سیوانا (مارک استرانگ) را به خود جلب می کند. دانلود فیلم ایرانی

چین و چروک که باعث می شود Shazam! متفاوت از دیگر ابرقهرمانان این است که او به معنای واقعی کلمه یک خیال آرزوی تحقق یک کودک است. خبرنگاران صلیبی و playboy های میلیونر به همان اندازه قابل تشخیص هستند که هویت مورد علاقه آنها را می پذیرند ، اما بیلی باتسون (فرشته) جوان - که در اصل یتیم بی خانمان بود ، برای مالش دادن - یک کودک تحت فشار مانند اکثر خوانندگان اصلی او است.

فریاد "شازام!" بیلی را با خرد سلیمان ، قدرت هرکول ، استقامت اطلس ، قدرت زئوس (یعنی: رعد و برق) ، شجاعت آشیل و سرعت عطارد سرمایه گذاری می کند. همه در بدن یک تخته پهن پهن در یک جوراب سفید ، نیمه کلاه سفید است که بعدا توسط الویس کپی شده است. بنابراین ، این احیای یک قهرمان که آخرین اکران سینمایی او Adventures Of Captain Marvel در سال 1941 بود (قبل از آنکه وکلا نام او را از بین ببرند) به همان اندازه یک ورودی در ژانر بدن کودک-در-بالغ است (جمعه جمعه ، معاون وارا ، بزرگ) زیرا این یکی دیگر از موارد اضافه شده در فهرست شلوغ تماشای ابر قهرمانی در حال حاضر. تعداد زیادی اسکلت در این طرح طغیان می کنند ، که شامل آخرین آرزوها جادوگر مسکونی غار (هونسو) و حسادت غبغب از متفکر دیابولیک دکتر سیوانا (قوی) است ، اما ستون فقرات شزم است! بیلی در حالی که می آموزد قدردانی از خانواده ای را انتخاب کند که به جای تصادف بیولوژیکی در کنار هم جمع شده باشد ، یک دوره تصادف قدرت و مسئولیت شبیه اسپیدی را در نظر گرفته است.

در اوایل زمان ، همانطور که بیلی در مورد فیلادلفیا در جستجوی مادر گمشده خود بمباران می کند در حالی که سیوانا نبوغ شیطانی خود ساخته ، شازام را پالایش می کند! کمی شبیه فیلم M. Night Shyamalan است که جوک حمام بیشتری دارد. سپس رعد و برق حمله می کند و Zachary Levi رهبری را بر عهده می گیرد و هر ایده ای را که بزرگتر از خودش دارد ، تجسم می کند - هرچند که یکی از بدترین فیلم این است که بیلی پهن و قدرتمند لووی (که هرگز هرگز در آن قدم نمی گذارد). نام قهرمان) آزادتر از این است که مانند یک کودک عمل کند تا آشر رانده شده ، محافظت شده از خواندن این نقش. این فیلمی است که در سال 2019 توسط بزرگسالان ساخته شده است ، قهرمانانه های قهرمانانه بیلی - که گاه مانع از بروز بلایای ناخواسته او می شوند - به لطف رسانه های اجتماعی که در سال 2017 به اوج خود رسید ، مشهور شد و تاریخ را با مهر و موم کردن این فیلم به روش Kick-Ass 'صفحه مای اسپیس انجام داد.

از آنجا که این هنوز بخشی از DCEU است ، سایه های تاریک جمع می شوند ، با صحنه های ناگوار واقعاً ناراحت کننده - بیلی و سیوانا هر دو مجالس خانوادگی ناخوشایند دارند - و تقریباً ده دقیقه CGI بیش از حد به هم ریخته و نابود می کنند. با این حال ، کارگردان دیوید اف. ساندبرگ ، از فیلم هوشمند ترسناک کوچک Lights Out و Annabelle: Creative با مهارت اما معمولی ، بیشتر به جذابیت ، جذابیت و پتانسیل طنز ماده ترسیم می شود. از قضا این احساس می کند بیشتر از یک فیلم دیزنی - در مرحله ابرقهرمانی خلوت خود ، که توسط فیلم های فلوبر و هربی نمایش داده شده است - نسبت به هر یک از فیلم های کمیک بوکی مارول که توسط دیزنی منتشر شد ، با یک دسته از خواهر و برادرهای جذاب و جذاب (Faithe Herman) ایستادگی) با ماجراهای بیلی در ماجراهای بسیار تقریباً اجتناب ناپذیر آینده قرار گرفت

Comments

Popular posts from this blog

چگونه از سئوسل بک لینک بخریم؟

خرید بک لینک

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟